sreda, 17. junij 2015

TVITI PO NIZOZEMSKO


V okviru Projektnega tedna je potekal tudi tečaj nizozemščine. Delavnico je vodila Arlette Cundrič van Driel. Namesto poročila objavljamo raje dva tvita....


Po nizozemsko, seveda. Prevodi ne bi bili potrebni, vendar smo jih za vsak primer vseeno dodali.
 

@BarbaraKrivec3B: De workshop vond ik leuk omdat ik beter kennis heb gemaakt met de nederlandse cultuur. We hebben nederlandse muziek geluisterd en een aantal nuttige zinnen geleerd. (Delavnica mi je bila všeč, ker sem se podrobneje seznanila z nizozemsko kulturo. Poslušali smo nizozemsko glasbo in se naučili nekaj uporabnih fraz.)

@LauraVencelj1.D: De workshop nederlands voor beginners vond ik erg interessant. We hebben wat basiskennis van de taat geleerd, iets over het land en lol gehad. Ik vond het leuk en de kennis die ik heb opgedan zal in de toekomst zeker van pas komen. (
Delavnica,Nizozemščina za začetnike mi je bila zelo zanimiva. Spoznali smo osnove nizozemščine, značilnosti države in se zabavali. Bilo mi je všeč in znanje, ki sem ga pridobila, mi bo zagotovo koristilo v prihodnosti.)

Ni komentarjev:

Objavite komentar